13.00
Sitter just nu utanför byggarbetsplatsen som Daniel jobbar på just nu. Ska skjutsa honom till verkstaden när han slutar, vilket är om typ en halvtimme. Sedan ska jag vara hos honom och Linda över natten och umgås å mys. Har inte hängt med honom på sååå länge så det ska bli göööör kul!

Idag skulle jag egentligen till Capio, eller ja WeMind som dom nyligen bytte till, men tiden blev inställd vilket sög lite eftersom jag behöver mer propavan och glömde säga det till receptionisten som ringde. Tur att jag har en läkartid på måndag.

Och på tal om läkartid.. på måndag är första gången jag går till nya stället. Är livrädd. Det är psykiatriska avdelnigen på Lindesbergs Lasarett och jag får paniiiik när jag är i sjukhus själv första gången och inte hittar och skit. Så jag tvingar mamma att åka med. Hoppas bara att hon inte följer med in till rummet med läkaren.. that would be terrifying för mig för hon vet inte exakt hur jag mår och allt skit. Men ska bli skönt att börja om på nytt och få en ny läkare. Ska försöka göra det riktigt tydligt för honom att jag vill göra ordentliga utredningar och inte enbart en lullig basutredning. Har en del grejer jag vill kolla närmare på. Jag menar, jag måste ju veta för att kunna komma fram till vad jag vill ha hjälp med.

22.00

Gaahhh så trött. Vaknade 03.45 och kunde inte somna om och damn vad det känns nu. Har varit vaken mycket längre än jag brukar. Vet inte hur jag fortfarande fungerar.

Blev lite spontant så att jag blir kvar typ hela helgen. Ska bli så kul att hänga med min käre brewr, var så länge sedan.

Jag och Daniel åkte runt lite i Nynäs på lite äventyr efter att jag lämnat honom hos Mekonomen så han kunde hämta sin bil. Vi handlade lite, han skulle hämta lite saker hos Lindas föräldrar vilket ledde till att jag träffade hennes föräldrar som jag inte träffat förut. Efter det åkte vi till Subway och köpte middag. Damn vad ångest jag har varje gång jag ska beställa där.. haaatar att beställa sådär. Vill ha som expressgrejerna så jag kan stå och leta själv och inte känna mig korkad haha.

Hursom. Åkte sedan vidare ut till Muskö och det känns lika bitterljuvt varje gång.
Åt och kollade på tv och här har vi suttit sedan dess och tjattrat och kollat på tv haha.
Är så glad att det känns sort of lätt att prata spontant med Linda. Jag kom knappt till det stadiet med Nathalie på 20 år. Så om något år så kommer det nog vara neeemas problemas! Fuck you, social anxiety.


Kommentera

Publiceras ej